باندخانوادگي سرقت خودرو متلاشي شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
باندخانوادگي سرقت خودرو متلاشي شد
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 15
نویسنده : مولوی
سارق زورگيري که به عنوان مسافر، خودروهاي شخصي را کرايه و با تهديد چاقو، خودرو را به سرقت مي برد، به همراه دو تن از همدستانش از سوي ماموران پليس شهرستان ساوجبلاغ استان تهران دستگير شدند .

به گزارش ايسنا، سرهنگ هاشمي، فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ در تشريح اين خبر گفت: ماموران گشت كلانتري 16 در حال گشت‌زني بودند كه فردي مضطرب به ماموران پليس مراجعه و بيان داشت كه زن و مردي را به عنوان مسافر از ميدان دانشگاه كرج به سمت شهرستان ساوجبلاغ سوار کرده است اما مرد مسافرنما در لاين شمالي اتوبان با گذاشتن چاقو زيرگلويش و با تهديد، خودرو را به يکي ازجاده‌هاي فرعي هدايت کرده و با بيرون پرتاب کردن راننده پس از سرقت خودرو متواري شد.

هاشمي گفت: ماموران پليس با اخذ مشخصات ظاهري سارق و خودرو به سرقت رفته، طرح مهار را براي شناسايي و دستگيري او به اجرا گذاشتند و سرانجام اين خودرو را در يکي از جاده‌هاي اصلي شهرستان ساوجبلاغ مورد شناسايي قرار دادند.

وي تصريح کرد: ماموران پس از تعقيب و گريز خودرو سرقتي، آن را متوقف و سارق را دستگير کردند.

هاشمي افزود : متهم دستگير شده ابتدا منكر سرقت شد اما پس از مواجهه حضوري با شاكي، مورد شناسايي مالباخته قرار گرفت و به سرقت خودرو و شش فقره سرقت ديگر اعتراف کرد.

وي در ادامه گفت: با تحقيقات تكميلي صورت گرفته از سوي ماموران و با تلاش آنها، دو تن از همدستان متهم كه با وي نسبت فاميلي داشتند نيز دستگيرشدند که در بررسي سوابق آنها مشخص شد كه هر سه نفرجزء مجرمان سابقه‌دار هستند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ در پايان توصيه کرد: با توجه به اين که اغلب زورگيران و سارقان به عنف خودرو در ابتدا با کرايه کردن خودرو به صورت دربستي با قيمتهايي بيشتر از حد متعارف و کشاندن طعمه‌هاي خود به راههاي فرعي و حاشيه شهرها اقدام به زورگيري کرده و معمولا اشخاص را از بين افراد سالخورده يا كم‌توان به لحاظ نيروي جسماني انتخاب مي‌كنند از اين رو هموطنان و رانندگان بايد هشدارهاي پليسي را جدي گرفته و فريب کرايه بالا را از سوي مسافرنماها نخورند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: